Datum: 2010-11-07 Tid: 21:47:52

8

JONATAN GÄSTSKRIVER PÅ BLOGGEN!

Som vi alla vet är Daniel världens sämsta blogguppdaterare. Efter vi har tjatat ett antal gånger så brukar han äntligen skriva ihop något och när han då äntligen skriver ihop något så är det alltid osammanhängande och minst sagt ologiska. Till exempel. Hans förra inlägg (30 oktober) handlade om hans bloggstatistik. Daniel vi vill veta vad som händer hos dig.  Men dessa konstiga inlägg lyser upp kvällarna här borta. Awesome på de.

Sen så vill vi ha några bilder Daniel. Jag har en lista på saker du ska ta kort på och visa oss:
1. Ditt hus
2. Ditt rum
3. Din skola
4. The Football team
5. Din familj
6. Folk

Skriv om din fotbollskompisar?! Vad är det för folk. TELL US. Skriv om några fler sjuka upplevelser. Inlägg nummer tre var bra. Fler sånna. Detta blir lite av ett inlägg a la Daniel, osammanhängande och bra. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska klaga på. Den gula färgen på bloggen är fin. Måste ge lite cred till mig själv.  Nananna  jag kommer inte på något mer att skriva. Usch det här blev lika dåligt som ett av Daniels normal inlägg. Hehe. Ha de fint. Hej då





Kommentarer
Postat av: JONATAN

HELL YEAH

2010-11-07 @ 21:50:33
Postat av: Fass

Bästa inlägget på denna blogg hittills

2010-11-08 @ 14:11:16
Postat av: anna

hahaha "jonatan gästskriver", ni är så gay! på ett fint sätt :)

2010-11-14 @ 01:39:36
Postat av: Daniel Nisser

Anna, Anna, Anna... Detta är den mest maskulina och hetrosexuella bloggen som finns!

bortsätt från "jonte gästskriver"...och att bakgrunden är gul... och att det som skrivs är lite fjolligt... ... ... FAN, min blogg är GAY!:O



;)

2010-11-14 @ 04:00:01
URL: http://danielnisser.blogg.se/
Postat av: Anonym

duhade ju lovat ju!

2010-12-09 @ 09:47:27
Postat av: Daniel Nisser

vad hade jag lovat?:)

och vem har jag lovat det till`?:)

2010-12-10 @ 03:22:26
URL: http://danielnisser.blogg.se/
Postat av: Fass

Inlägget ovan skrevs av personen "alla", Daniel.

2010-12-31 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0