Datum: 2010-10-31 Tid: 07:36:32

7

 

Nytt rekord, äntligen har det hänt! rekordet som så länge har legat och dragit har äntligen slagits, och med råge!


Som ni alla vet är denna blogg nått så omåtligt populär(ni med egna bloggar, bli inte advundsjuka nu, alla kan ju inte ha en lika framgångsrik blogg som jag har;)), men ni har alla säkert undrat över hur populär den egentligen är och vill ha siffror på det. Jag har därför nu alltså tänkt att gå ut med siffror. (jag är fullt medveten om att ni nu alla är minst lika nyfikna som ni är när Borg kommer med en ny budgetproposition, ellehur?:)).



Lista över toppdagar:


Antal unika besökare:

1. 11 unika besökare - 18/10-2010

2. 10 unika besökare - 10/09-2010

3. 10 unika besökare - 30/08-2010


Antal sidvisningar:

1. 34 sidvisningar - 18/10-2010

2. 23 sidvisningar - 10/09-2010

3. 20 sidvisningar - 24/08-2010

 


Ojojoj! Vad kan det vara som lockar så mycket folk till denna blogg? Kan det vara det aktiva uppdaterandet med inlägg( hela 7 inlägg + en video) eller det intresanta och aktuella inehållet(så som avskaffandet av 50-öringen(se inlägg 4, femte stycket, rad 2(det var det jag syftade på kusin)))?


Själv så tror jag ingetdera, utan jag är fullständigt säker på att det är helt vanlig mänsklig stalker-mani! Folks starka dragningskraft som får oss att försöka ta reda på som mycket som möjligt om våra medmänniskor och jämföra med oss själva. Denna nyfikenhet är någonting så oerhört kraftfullt att den till och med har fångat mig...(blame facebook), den har nämligen fått mig att börja läsa min egen blogg på regelbunden basis!(shit asså)


Men om det är anledningen så kommer ju genast motfrågan, varför skiljer sig mina läsarsiffror så mycket jämfört med alla andra bloggares? Det enda svaret jag har på det är, bakgrundsfärg, vill ni nå samma läsarsiffror som jag har så är det bäst att ni byter färg å det snaraste!;)(jaa, jag lovar att ni kommar att tappa läsare med den här färgen;))


Men nu kommer jag till den punkten som är anledningen till hela detta inlägget. Hur kan det komma sig att bloggen den 18/10-2010 har 11 unika besökare och hela 34 sidvisningar? har alla läst texten tre ggr? Är det längden på texten som gör att man får ta det i etapper eller är det så häpnandsväckande texter att man verkligen måste läsa det flera gånger? Själv så vet Jag verkligen inte:S

För jag vet, eller jag är nästan helt säker, eller jag tror åtminstonde inte att det är jag själv som har gått i på min egenblogg 20 ggr i narcissistiskt* oförstånd under en dag, och om det nu skulle vara så...då tror jag att jag behöver vård! snabbt!


 

Sådär ännu ett inlägg som inte säger någonting om vad jag gör här eller hur jag har det.

Så därför tänkte jag nu flika in och berätta att jag höll ett spontant tal inför skolan under vårat pepp rally. Sådär nu vet ni vad som försigår här, iaf lite...

Juste jag har även blivit intervjuvad utav skoltidningen här, så du vet ni lite mer;)




Det var allt, tack och adjö.




*"En mer eller mindre abnorm böjelse för självbespegling, yttre eller inre - en förälskelse i den egna bilden, den egna personligheten. Narcissism utmärker sig för överdriven känsla av betydelse och överlägsenhet."




Jag är absolut
"När det gäller detta så är jag verkligen "inte" ironisk alls! Jag tror verkligen att jag har fler läsare än alla andras bloggar(speciellt jontes);)"




(PS Inlägget skrevs den 30 oct)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 11:04:25
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Daniel Nisser

Jaa du herr/fru (?) Smsa Låna!



Jag brukar uppdatera den synnerligen ofta! Nu äre det dock så att jag har haft en liten uppdaterings svacka de senaste halvåret... men det tas snart nya tag med mängder av uppdateringar!

2011-08-05 @ 19:16:36
URL: http://danielnisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0